Το να προβλέπει κάποιος το μέλλον στα social media είναι πράγματι διασκεδαστικό. Είναι ίσως ο μοναδικός τομέας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ που αλλάζει καθημερινά. Νέα εργαλεία και εφαρμογές που αναπτύσσονται με ταχυτάτους ρυθμούς ώστε να μεγιστοποιησει ένας επαγγελματίας την αποδοτικότητα του στο μάρκετινγκ. Εδώ λοιπόν θα σας παρουσιάσουμε τις δικές μας προβλέπεις για τις τάσεις το […]
Το να προβλέπει κάποιος το μέλλον στα social media είναι πράγματι διασκεδαστικό. Είναι ίσως ο μοναδικός τομέας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ που αλλάζει καθημερινά. Νέα εργαλεία και εφαρμογές που αναπτύσσονται με ταχυτάτους ρυθμούς ώστε να μεγιστοποιησει ένας επαγγελματίας την αποδοτικότητα του στο μάρκετινγκ.
Εδώ λοιπόν θα σας παρουσιάσουμε τις δικές μας προβλέπεις για τις τάσεις το 2020 με βάσει την εμπειρία που έχουμε σαν εταιρεία που δραστηριοποιείται στο Digital Marketing και πως θεωρούμε ότι κατευθύνονται τα πράγματα στην καινούρια δεκαετία που ξεκινά.
1. Το Influencer Marketing θα συνεχίσει να αυξάνεται!
Οι έρευνες δείχνουν ότι το 55% των εμπόρων σχεδιάζουν να αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους πάνω στο συγκεκριμένο κομμάτι του μάρκετινγκ. Είναι ευρέως γνωστό ότι οι καταναλωτές τους όλο και πιο επιφυλακτικοί γίνονται με τις διαφημίσεις και αναζητούν κριτικές από άτομα που εμπιστεύονται κατά τη λήψη αποφάσεων αγοράς. Παλαιότερα αυτά τα άτομα ήταν μόνο η οικογένεια και οι φίλοι, όμως ο κύκλος αυτός εμπιστοσύνης έχει αυξηθεί τώρα στους ανθρώπους που ακολουθούν τα κοινωνικά μέσα. Τα κοινωνικά μέσα ήταν πάντα ιδανικά για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τις νεοσύστατες φυσικά, διότι επιτρέπει σε μικρά brand να ανταγωνίζονται μεγαλύτερα στην ίδια σκηνή. Για αυτό το λόγο αναμένεται μία μεγαλύτερη ευκαιρία για την ανάπτυξη των μικρο επιρροών στη νέα χρόνια.
2. Αγορές μέσω των Κοινωνικών μέσων.
Είναι μία τάση που ξεκίνησε μέσα στο 2019 και σίγουρα συνεχίζεται! Όλο και περισσότεροι καταναλωτές δεν χρησιμοποιούν πλέον έναν ιστότοπο ή μία πλατφόρμα για αγοράσουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, το πράττουν μέσω των social media. Με μερικά μόνο κλικ μέσω του instagram πραγματοποιείται μία αγορά με οποιοδήποτε τρόπο πληρωμής.
3.Οι ιστορίες θα γίνουν οι αγαπημένες των εμπόρων!
Για λίγο, οι ιστορίες ήταν αποκλειστικές για το Snapchat, αλλά στη συνέχεια βγήκαν οι ιστορίες Instagram και Facebook και τώρα το YouTube έχει και τη δική του ιστορία.
Οι ιστορίες έχουν το πλεονέκτημα ότι προσφέρουν στους θεατές πιο αυθεντική εικόνα, καθώς συχνά δημιουργούνται βίντεο επιτόπου. Και υπάρχει μια τεράστια ποικιλία ευκαιριών στη μορφή Stories. Δεδομένου ότι το περιεχόμενο των ιστοριών εξαφανίζεται μάλλον γρήγορα, είναι η κατάλληλη στιγμή για τους εμπόρους να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία και να προσφέρουν πωλήσεις flash και προσφορές που μόνο οι πιστοί χρήστες θα μάθουν να αναζητούν.
Αυτό μπορεί να φέρει νέους χρήστες που επιθυμούν να επωφεληθούν από τις προσφορές “των έμπιστων πελατών”, κάτι που είναι ένας τρόπος να παρακάμψετε τη λήψη μιας διαφήμισης πωλήσεων, εξοικονομώντας μετρητά από μάρκες.
4. Augmented Reality (AR), ελληνιστί υποτιθέμενη πραγματικότητα θα γίνει κυρίαρχη.
Η τεχνολογία AR εξελίσσεται σταδιακά, με αυξημένη εφαρμογή για ηλεκτρονικό εμπόριο, ανακάλυψη προϊόντων, ειδικές προσφορές και πολλά άλλα.
Για παράδειγμα, η IKEA δίνει τώρα στους καταναλωτές την ευκαιρία να δουν πώς τα αντικείμενά της θα φαίνονται στα σπίτια των αγοραστών μέσω της εφαρμογής AR.
Όπως είναι κατανοητό, υπάρχει ένας σωρός δυνατοτήτων σε αυτόν τον τύπο τεχνολογίας. Επιπρόσθετα, υπάρχει ένας σωρός τρόπων με τους οποίους μπορεί να χρησιμοποιηθεί το AR και, ενώ μέχρι στιγμής η χρήση του είναι περιορισμένη, λόγω των τεχνολογικών περιορισμών ή / και του κόστους, τα εμπόδια στην είσοδο μειώνονται. Αναμένουμε ότι αυτό θα είναι μια μεγάλη αλλαγή το 2020.
5. Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών
Γνωρίζουμε ότι κάθε μέρα, ο χρόνος που ένας καταναλωτής θα επιτρέψει από όταν έρχονται σε επαφή με ένα εμπορικό σήμα, όταν αναμένουν ότι μια απάντηση θα μειωθεί. Γνωρίζουμε ότι η κατοχή μιας ζωντανής ομάδας εξυπηρέτησης πελατών 24/7 για κάθε μία εταιρεία δεν είναι ρεαλιστική. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία chatbot, σε συνδυασμό με το ζωντανό σας προσωπικό, επιτρέπει για αυτό το είδος στρογγυλής κάλυψης.Τα μέλη του Chatbot(τεχνητή νοημοσύνη εξυπηρέτησης πελατών) δεν έχουν κατακτήσει μείζονα τρόπο, αλλά θέλουν να γίνουν πιο εμφανή το 2020, με πιθανή εξοικονόμηση κόστους και βελτιώσεις που ενδεχομένως θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερη μετατόπιση.
Ας ελπίσουμε ότι αυτό το άρθρο να σας βοηθήσει να προετοιμάσετε τη στρατηγική σας προσέγγιση στο χώρο του μάρκετινγκ και ειδικά στα Social Media για το 2020!
Αρθρογράφος: Πολιτάκη Μαρία