Σε μία εποχή που απαιτεί να έχεις eshop για την επιχείρησή σου ως προέκταση του φυσικού σου καταστήματος, είναι πολύ σημαντικό να ακολουθείτε τα βήματα για να είναι πετυχημένο.
Συγκεντρώσαμε παρακάτω 8 βασικές παραμέτρους που κάνουν ένα eshop να ξεχωρίζει.
1. Επαγγελματικές εικόνες & βίντεο
Φροντίστε να έχετε ποιοτικά και προσεγμένα εικαστικά. Ένα καλοδουλεμένο σε εμφάνιση eshop με επαγγελματικά γραφικά (banner, slides & photos) αυξάνει τα σημεία αξιοπιστίας της επιχείρισης. Έτσι ο χρήστης αισθάνεται ότι πρόκειται για μια σοβαρή και αξιόπιστη επιχείρηση, στην οποία αξίζει να αφιερώσει χρόνο.
Δώστε έμφαση στον τρόπο που παρουσιάζετε τα προϊόντα σας. Είναι η βιτρίνα σας, όπως ακριβώς σε ένα φυσικό κατάστημα.
Χρησιμοποιήστε επαγγελματικές φωτογραφίες, υψηλής ποιότητας και μη φοβηθείτε να επενδύσετε σε μία φωτογράφιση.
Έρευνες καταναλωτών έχουν δείξει ότι μεγάλο μέρος των επισκεπτών θεωρούν την ποιότητα των εικόνων ένα από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιρροής της αγοραστικής τους απόφασης.
2. Make it work on my mobile
Πάνω από το 60% της κίνησης στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα έρχεται από smartphones και tablets. Φροντίστε λοιπόν το στήσιμο της σελίδας σας, και ειδικότερα τις διαστάσεις των εικόνων και των κειμένων σας, να είναι προσαρμοσμένες και διαθέσιμες για προβολή μέσω κινητού.
Η χρήση των φορητών συσκευών αυξάνει χρόνο με τον χρόνο (ας μην αναλύσουμε το πόσο αυξήθηκε με τη πανδημία) και είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας του eshop σας.
Οι καταναλωτές λατρεύουν τα κινητά και τη Google. Επομένως, η ταχύτητα φόρτωσης του eshop σας επηρεάζει ακόμα και την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.
3. Is this personal?
Χρησιμοποιείστε προσωποποιημένο marketing! Ναι, είναι ένα ψηφιακό κατάστημα και ενδέχεται να μην δείτε ποτέ τον τελικό καταναλωτή, αλλά γιατί να σας σταματήσει αυτό;
Δίνουμε πλέον στον πελάτη αυτό που θέλει και αυτό που χρειάζεται να δει. Του προτείνουμε προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του, τον αποκαλούμε με το όνομα του, του παρέχουμε προγράμματα επιβράβευσης, εκτυπωτικούς κωδικούς κ.ο.κ.
Βάλτε στην ομάδα σας έναν digital marketeer που θα λύσει όλες σας τις απορίες!
4. Σωστό περιεχόμενο = επιτυχημένο περιεχόμενο
Έχουμε μάλλον ξεφύγει από τις απλές όμορφες εικόνες και το επόμενο μεγαλύτερο βήμα είναι τα video.
Video για την παρουσίαση προϊόντων, συμβουλές, success stories, case study ή οτιδήποτε σχετίζεται με την εταιρεία σας και θεωρείτε ότι αξίζει να μοιραστείτε.
Προσοχή όμως την διάρκειά του, καθώς τα πρώτα 10 δεύτερα είναι αυτά που τραβούν την προσοχή του χρήστη.
5. Φρόντισε τα προϊόντα σου να έχουν περιγραφές
Σταματήστε τις μακροσκελείς περιγραφές. Ο καταναλωτής θέλει να δει τα βασικά, τα δυνατά χαρακτηριστικά, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του προϊόντος σας.
Εάν αυτό που τον έφερε στο κατάστημά σας ήταν μια πετυχημένη διαφήμιση, εξυπηρετήστε τον σωστά και γρήγορα για να επιστρέψει.
6. Αξιολογήσεις
Στο τέλος κάθε project υπάρχει η αξιολόγηση. Μέσα από αυτήν βρίσκουμε τα σωστά και τα αδύναμα σημεία. Γι’ αυτό ζητήστε από τους ευχαριστημένους σας πελάτες να σας αξιολογήσουν στη Google και στα social media.
Και τι θα κάνετε με τους λιγότερο ευχαριστημένους; Πάντα θα υπάρχει η αντίθετη πλευρά. Γι’ αυτό προσπαθήστε να βρείτε ποιο ήταν το πρόβλημα ώστε να μην επαναληφθεί.
7. Feedback makes the world go round
Ρωτήστε τους καταναλωτές σας για την άποψή τους. Θα εντυπωσιαστείτε με τα σχόλια που θα ακούσετε και τις κινήσεις που θα κάνετε για να διορθωθούν ενδεχόμενα προβλήματα.
Φυσικά έχετε δώσει τον καλύτερό σας εαυτό για να φτιάξετε το eshop σας! Όμως, είστε βέβαιοι πως τα κάνατε όλα σωστά;
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επικοινωνήστε μαζί μας!