Μεγάλη πτώση στην οργανική απήχηση των σελίδων τους παρατήρησαν μικροί εκδότες αφού η Facebook δοκιμάζει ένα νέο σύστημα. Συγκεκριμένα τα non-promoted posts βρίσκονται σε διαφορετικό feed από τα post των φίλων αλλά και τις διαφημίσεις. Το νέο σύστημα λειτουργεί δοκιμαστικά σε 6 χώρες όπου δημοσιογράφοι αναφέρουν ότι οι εκδότες είδαν σημαντική πτώση (60-80%) στο engagement […]
Μεγάλη πτώση στην οργανική απήχηση των σελίδων τους παρατήρησαν μικροί εκδότες αφού η Facebook δοκιμάζει ένα νέο σύστημα. Συγκεκριμένα τα non-promoted posts βρίσκονται σε διαφορετικό feed από τα post των φίλων αλλά και τις διαφημίσεις.
Το νέο σύστημα λειτουργεί δοκιμαστικά σε 6 χώρες όπου δημοσιογράφοι αναφέρουν ότι οι εκδότες είδαν σημαντική πτώση (60-80%) στο engagement των χρηστών. Αυτό σημαίνει ότι η επίσημη εφαρμογή αυτής της έκδοσης θα πλήξει τους μικρότερους εκδότες που βασίζονται κυρίως στο Facebook και στην οργανική απήχηση, η οποία προκύπτει από τον συνολικό αριθμό ατόμων στους οποίους εμφανίστηκε ένα post χωρίς πληρωμή. Θα πρέπει λοιπόν κάποιος να επιλέξει την πληρωμένη απήχηση ή το υλικό που ποστάρει θα μεταφέρεται στο δευτερεύον feed, χάνοντας σημαντικό ποσοστό των engagement χρηστών.
Η Facebook υποστηρίζει ότι το νέο σύστημα αποτελεί προσπάθεια να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών οι οποίοι επιθυμούν να βλέπουν ευκολότερα τα posts των φίλων τους και γι’ αυτό δοκιμάζει δύο διαφορετικά feed, ένα για posts από φίλους και ένα για posts από σελίδες.
Τέλος, το σίγουρο είναι ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις από εταιρείες και freelancers αφού θα δουν την επαφή τους με το κοινό να μειώνεται και να χάνεται σημαντικό κομμάτι του κέρδους τους, εκτός κι αν πληρώσουν για να διαφημιστούν.