To ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχώς αναπτύσσεται. Σκεφτείτε ότι το 2018 περίπου 3,5 εκατομμύρια Έλληνες υπολογίζεται ότι αγόρασαν μέσω Διαδικτύου προϊόντα και υπηρεσίες συνολικής αξίας 4,5-5 δισ. Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποιούν το 75% των αγορών τους online. Εξαιρετικά ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι οι Έλληνες online αγοραστές κάνουν το 50% των συνολικών φυσικών τους αγορών αφού […]
To ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχώς αναπτύσσεται. Σκεφτείτε ότι το 2018 περίπου 3,5 εκατομμύρια Έλληνες υπολογίζεται ότι αγόρασαν μέσω Διαδικτύου προϊόντα και υπηρεσίες συνολικής αξίας 4,5-5 δισ. Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποιούν το 75% των αγορών τους online.
Εξαιρετικά ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι οι Έλληνες online αγοραστές κάνουν το 50% των συνολικών φυσικών τους αγορών αφού ψάχνουν πρώτα online στις μηχανές αναζήτησης ή/και στις υπηρεσίες σύγκρισης τιμών. Αυτό δικαιολογεί τα σημαντικά ποσά που ξοδεύουν πολλές αλυσίδες στην ψηφιακή προώθηση με στόχο την προσέλκυση τους στο φυσικό δίκτυο.
Επομένως, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτή η αυξητική τάση στις online αγορές, θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία και τα μετέπειτα χρόνια. Για τον λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να επενδύσετε σωστά στην δημιουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop) σας.
Ποιότητα εικόνας
Οι εικόνες υψηλής ποιότητας πωλούν. Δεδομένου ότι οι πελάτες δεν μπορούν να αγγίξουν ή να δουν το προϊόν μπροστά τους πριν το αγοράσουν, είναι ζωτικής σημασίας να έχετε εικόνες υψηλής ποιότητας προϊόντων. Σε τελική ανάλυση, οι εικόνες του προϊόντος σας δημιουργούν την πρώτη εντύπωση. Επενδύστε στη φωτογραφία των προϊόντων. Αξίζει τον κόπο.
Πιστοποιητικά εμπιστοσύνης
Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως πολιτικές επιστροφής και προστασίας προσωπικών δεδομένων και παροχή ασφαλούς διαδικασίας πληρωμής μέσω ειδικού SSL. Όλα αυτά χτίζουν εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας αφού γενικά είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από διαδικτυακούς εμπόρους που εμπιστεύονται. Αυτά μπορεί να είναι πράγματα όπως βραβεία διακρίσεων, σήματα διαπίστευσης κλπ. Σύμφωνα με έρευνες, περίπου το 70% των διαδικτυακών αγοραστών έχουν ακυρώσει μια ηλεκτρονική παραγγελία επειδή δεν εμπιστεύτηκαν τη συναλλαγή.
Βελτιστοποίηση προϊόντων για αναζήτηση
Ο τίτλος του προϊόντος πρέπει να περιλαμβάνει το εμπορικό σήμα και έναν όρο λέξη-κλειδί της αναζήτησης. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιούνται ετικέτες με τίτλο πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά, περιγραφές και διευθύνσεις URL. Επιπλέον, η περιγραφή του προϊόντος σας πρέπει να ελκύει τον πελάτη. Για τη σύνταξη των περιγραφών των προϊόντων σκεφτείτε το ποιος, τι, πού, πότε, γιατί και πώς πριν γράψετε. Τέλος, σκεφτείτε να προσθέσετε και λίγο χιούμορ στις περιγραφές προϊόντων σας.
Κριτικές προϊόντων
Οι κριτικές προϊόντων είναι αναγκαίες. Μια έρευνα έδειξε ότι το 85% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές ακριβώς όπως και μια προσωπική σύσταση και είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι ο αριθμός αυτός αυξάνεται. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι μόνο το 12% των καταναλωτών δε διαβάζει κριτικές. Εκτός από τον επηρεασμό των αποφάσεων αγοράς, οι κριτικές προϊόντων μπορούν να προσφέρουν υψηλότερη οργανική κατάταξη και μπορεί να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την ιστοσελίδα σας ενεργή. Μη ξεχνάτε να ζητάτε από τους πελάτες σας να αφήνουν σχόλια για προϊόντα που προμηθεύτηκαν μετά την αγορά!
Τα αιτήματα για κριτικές είναι σπουδαία, αλλά μην ξεχάσετε να απαντάτε σε αυτές. Η ανταπόκριση τόσο στις θετικές όσο και στις αρνητικές κριτικές δημιουργεί επίσης τεράστια εμπιστοσύνη με τους πιθανούς αγοραστές.
Κοινωνικά μέσα
Η αξιοποίηση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι απαραίτητη, αλλά απλά το να έχετε παρουσία σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι πλέον αρκετό για την επιχείρησή σας. Πρέπει να είστε ενεργός στα κοινωνικά μέσα με τακτικές δημοσιεύσεις, απαντήσεις σε σχόλια, δημιουργία προσφορών και διαφημιστικών προβολών για τους ακόλουθους της σελίδας σας, ακόμα και την διεξαγωγή περιστασιακών διαγωνισμών. Η αξιοποίηση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών μέσων παρέχει επίσης μια τεράστια ευκαιρία.
Βελτιστοποιήστε τα προϊόντα για SEO, τραβήξτε φωτογραφίες των προϊόντων σας με υψηλή ποιότητα, τοποθετήστε τις πληροφορίες αγορών με τέτοιο τρόπο ώστε να βρίσκονται εύκολα, φροντίστε να είναι ευανάγνωστες και απλές και να έχετε πάντα επίγνωση της ηλεκτρονικής σας φήμης.