Πώς επιλέγετε domain name για την ιστοσελίδα σας;

Έχετε μια επιχείρηση και ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε και την online ιστοσελίδας της; Το πρώτο βήμα προς την κατασκευή της ιστοσελίδας είναι η επιλογή του domain name. Το domain name είναι ουσιαστικά η «διεύθυνση» σας στο διαδίκτυο, και επιτρέπεται μόνο η χρήση αλφαριθμητικών στοιχείων και παυλών. Αποφασίστε λοιπόν αν επιθυμείτε το όνομα της ιστοσελίδας […]

Έχετε μια επιχείρηση και ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε και την online ιστοσελίδας της; Το πρώτο βήμα προς την κατασκευή της ιστοσελίδας είναι η επιλογή του domain name.

Το domain name είναι ουσιαστικά η «διεύθυνση» σας στο διαδίκτυο, και επιτρέπεται μόνο η χρήση αλφαριθμητικών στοιχείων και παυλών.

Αποφασίστε λοιπόν αν επιθυμείτε το όνομα της ιστοσελίδας σας να περιγράφει την επιχείρησή σας ή να δημιουργήσετε ένα νέο εμπορικό σήμα. Μερικές φορές ένας συνδυασμός των δύο είναι ιδανικός. Προσέξτε πως η επιλογή domain μπορεί να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ή μη της επιχείρησης σας!

Δημιουργία domain

Η επιλογή domain name μπορεί να γίνει με τρόπο περιγραφικό ή δημιουργικό. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να επιλέξετε ένα όνομα το οποίο θα περιγράφει τι κάνει μια επιχείρηση ή τι είδους περιεχόμενο θα βρει ο χρήστης στην ιστοσελίδα, ή να δημιουργήσετε μια νέα λέξη (brand name).

Περιγραφικό όνομα domain

Μερικά από τα πιο αποτελεσματικά domain περιγράφουν σαφώς τι κάνει μια επιχείρηση ή τι είδους περιεχόμενο θα βρει ο χρήστης στην ιστοσελίδα. Για παράδειγμα, οι επισκέπτες στο Weather.com, Dictionary.com και Realtor.com γνωρίζουν τι πρόκειται να δουν όταν επισκέπτονται αυτές τις online ιστοσελίδες.

Το να βρείτε μια ονομασία ιστοσελίδας με μία λέξη μπορεί να είναι πολύ δύσκολο για να γίνει, οπότε μην φοβάστε να συγκεντρώσετε πολλές λέξεις μαζί.

Κοιτάξτε τον κορυφαίο ταξιδιωτικό οδηγό του TripAdvisor.com, ή το ειδησεογραφικό site protothema.gr. Τα περιγραφικά domains δεν πρέπει απαραιτήτως να είναι σύντομα για να είναι αποτελεσματικά.

Ο δυνητικός κίνδυνος του να δώσετε ένα περιγραφικό όνομα είναι, ότι είναι πιο δύσκολο να δημιουργηθεί μια ταυτότητα γύρω από αυτό. Οι πιθανοί πελάτες μπορεί να είναι σε θέση να καταλάβουν τι πουλάτε, αλλά μπορεί να μην καταλαβαίνουν ποιοι είστε, ή πώς οι υπηρεσίες της εταιρείας σας διαφέρουν από αυτές των ανταγωνιστών σας .

Επιπλέον, τα περιγραφικά ονόματα μπορούν να περιγράψουν την επιχείρησή σας μόνο για να προσφέρουν όσα περιγράφει domain σας, καθιστώντας δύσκολη την επέκταση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας σας, αν χρειαστεί.

Δημιουργικό όνομα domain

Αν πάτε με τη στρατηγική «δημιουργώντας μια νέα μάρκα» είναι πιθανό να δημιουργείτε μια λέξη που δεν έχει σαφή σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας σας.

Αυτό δημιουργεί την πρόκληση στους δυνητικούς χρήστες να μην γνωρίζουν τι είναι η εταιρεία σας με το όνομά της, αλλά μπορεί τελικά να είναι το πιο ισχυρό πλεονέκτημα για τη διαμόρφωση της ταυτότητας της εταιρείας σας.

Υπάρχουν πολλά ονόματα τα οποία δεν σημαίνουν τίποτα και δεν υπήρχαν πριν τα δούμε στο Internet όπως η Google, το Yelp, η Trivago, το Youtube και πολλά άλλα. Πριν ακούσετε για τις εταιρείες αυτές, δεν θα γνωρίζετε ποτέ ποια ήταν η δραστηριότητά τους με το όνομά τους.

Μια άλλη στρατηγική για την επιλογή ενός brandable domain name, είναι να χρησιμοποιήσετε μια λέξη που προκαλεί συναίσθημα, αλλά δεν συνδέεται άμεσα με την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, η λέξη «Amazon» έκανε τους ανθρώπους να σκεφτούν αμέσως μια τεράστια ζούγκλα στη Νότια Αμερική. Τώρα όταν ένας άνθρωπος ακούει αυτή τη λέξη, σχεδόν πάντα σκέφτεται πρώτα το γνωστό online superstore.

Καλύτερο για εσάς

Μερικές φορές το καλύτερο σχέδιο ονοματοδοσίας ενσωματώνει στοιχεία που συνδυάζουν και τα δύο.

Αν δημιουργείτε μια νέα λέξη, μπορεί να είναι δύσκολο για τους χρήστες να σας θυμούνται. Πολλές φορές δημιουργώντας μια εντελώς νέα μάρκα απαιτεί ένα πιο εξελιγμένο και δαπανηρό σχέδιο μάρκετινγκ προκειμένου να δημιουργηθεί έκθεση και να εκπαιδεύσουμε τους πιθανούς χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί να επενδύσετε πολύ περισσότερο στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), σε διαδικτυακή / ψηφιακή διαφήμιση ή ακόμα και σε δημόσιες σχέσεις.

Από την άλλη πλευρά, εάν έχετε ένα περιγραφικό domain, είναι πιθανό οι λέξεις-κλειδιά σας να έχουν ήδη ενσωματωθεί στο όνομα της ιστοσελίδα σας.

Αυτό μπορεί να είναι ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο, και να παρέχει άμεσα δωρεάν SEO και ψηφιακό μάρκετινγκ για την ιστοσελίδα σας.

Μερικές καλές πρακτικές στην επιλογή ονόματος :

  • να είναι μικρό , ξεκάθαρο και ευκολομνημόνευτο
  • αποφύγετε παύλες και αριθμούς
  • χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά
  • επιλέξτε σωστή κατάληξη (πχ .gr, .com, .eu)

Τέλος, αφού έχεις καταλήξει στο domain σου, μπες στο papaki και διάλεξε την διαθεσιμότητα του!