Πόσο επηρεάζει τις αγορές σας κάποιος influencer?

Οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προιόντα εμπιστευόμενοι τη γνώμη των influencers, αφού τους θεωρούν πραγματικά έμπιστους. Ωστόσο, οι καταναλωτές με τα παρακάτω δημογραφικά χαρακτηριστικά ακόμα θεωρούν ότι διαφορετικές πηγές είναι περισσότερο έμπιστες. Τον Αύγουστο του 2019 η έρευνα του GlobalWebIndex απέδειξε ότι μόνο 1 στους 5 των millenials των Η.Π.Α. και του […]

Οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προιόντα εμπιστευόμενοι τη γνώμη των influencers, αφού τους θεωρούν πραγματικά έμπιστους.

Ωστόσο, οι καταναλωτές με τα παρακάτω δημογραφικά χαρακτηριστικά ακόμα θεωρούν ότι διαφορετικές πηγές είναι περισσότερο έμπιστες.

Τον Αύγουστο του 2019 η έρευνα του GlobalWebIndex απέδειξε ότι μόνο 1 στους 5 των millenials των Η.Π.Α. και του Ηνωμένου Βασιλείου
πραγματοποίησε μια αγορά έπειτα από κάποιο post των influencers στα social media.
Η GlobalWebIndex όρισε τον ερωτώμενο πληθυσμό στις ηλικίες απο 16 έως 22 και 23 έως 36, τους ευρέως γνωστούς ως Gen Zers και Millenials, αντιστοίχως.

Συγκεκριμένα, πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στην Morning Consult τον Σεπτέμβριο του 2019
δείχνουν πως τόσο οι μισοί Gen Zers που κατοικούν στις Η.Π.Α., όσο και οι millenials,
εμπιστεύονται ιδιαιτέρως τους influencers.

Η Morning Consult ορίζει την Generation Z σε άτομα ηλικίας 13 έως 22 ετών, και τους millenials
σε νέους μεταξύ 23 και 38 ετών.
Στο δειγματοληπτικό πλαίσιο δεν συμπεριλήφθηκαν οι επώνυμοι και οι αθλητές
από την κατηγορία των influencers, σε αντίθεση με τη GlobalWebIndex

Παρ’ όλ’ αυτά, οι νεώτερες γενιές εξακολουθούν να έχουν εμπιστοσύνη στα σχόλια των
πελατών μιας εταιρίας ή των χρηστών μιας υπηρεσίας, ενώ λαμβάνουν ιδιαιτέρως υπόψη
τις συστάσεις των φίλων και της οικογένειάς τους, ή αυτό που ίσως
γνωρίζεις ως Word of Mouth.

“Για πολλούς εφήβους και νέους ενήλικες, οι influencers που ακολουθούν στο Facebook
και στο Instagram είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής, τόσο για διασκέδαση, όσο και για έμπνευση.”,
δήλωσε η βασική αναλύτρια του eMarketer, Debra Aho Williams.
“Αλλά οι έμποροι πρέπει να θυμούνται ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν
σε μία απόφαση αγοράς, και οι influencers είναι μονάχα ένα πολύ μικρό μέρος της εξίσωσης.”

Η Morning Consult διαπίστωσε ακόμα ότι το Instagram και το YouTube
ήταν οι δύο δημοφιλέστερες πλατφόρμες τις οποίες εμπιστεύτηκαν οι Generation Z και οι Millenials –
αν και το νούμερο 1 διέφερε στις προτιμήσεις των δύο φύλων.
Οι γυναίκες και των δύο γενεών ανέφεραν ότι τους αρέσει περισσότερο το Instagram,
ακολουθούμενο από το YouTube. Το αντίστροφο, όμως, ισχύει για τους άντρες της ίδιας γενιάς.

Επιμέλεια: Paola Tselo

πηγή: eMarketer.com