Το φανερό μυστικό της διαφήμισης

Οι περισσότεροι από εμάς και κυρίως όσοι πιστεύουν ότι οι λεπτομέρειες χάνονται σε μια έντονη εικόνα ξεχνούν το πιο βασικό σημείο, τη γραμματοσειρά. Πολλά λογότυπα εξαφανίστηκαν μέσα στο χάος των διαφημίσεων, άλλα ξεχάστηκαν την αμέσως επόμενη στιγμή.  Επιπλέον, πολλά μηνύματα και χαρακτηριστικά προϊόντων περιπλέχτηκαν με άλλα.

Ο λόγος είναι απλός, πως κανείς δεν μπόρεσε να καταλάβει, αυτό που δεν κατάφερε να διαβάσει. Μια γραμματοσειρά δεν αρκεί μόνο να είναι ευανάγνωστη και ιδιαίτερη. Θα πρέπει ταυτόχρονα να υποδηλώνει με σαφήνεια τον χαρακτήρα του προϊόντος όπως και τη φύση της επιχείρησης.

Πρέπει καθένας να αναγνωρίζει το ύφος της και να είναι ικανή να εντυπωθεί στην μνήμη του καταναλωτή ως συνώνυμο του προϊόντος.

Η γραμματοσειρά στοχευμένα οφείλει να συμμετέχει με τη σειρά της, στην αλληλουχία των προσδιοριστικών παραγόντων του εκάστοτε προϊόντος. Οφείλει να διαθέτει την ικανότητα, να μεταφέρει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος στον καταναλωτή γρήγορα και με σαφήνεια.

Όσο πιο διαφορετική είναι από τις συνηθισμένες τόσο πιο πιθανό είναι να κεντρίσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη της προκαλώντας του εντύπωση!

Ωστόσο η παγίδα έγκειται στο γεγονός του να μπορεί να εντυπωθεί στη μνήμη και όχι να προσπεραστεί.
Μην επιλέξεις τυχαία το ιδιαίτερο αυτό χαρακτηριστικό. Είναι εκείνο που θα απογειώσει την διαφήμιση της επιχείρησης σου.

Σκέψου και αποφάσισε ένα είδος και κράτησε το όσο περισσότερο μπορείς γιατί η διάρκεια έχει και αυτή τη δική της σημασία.