1. Να θεωρείτε το Μάρκετινγκ αναποτελεσματικό Αν πιστεύεις πως τα social media δεν είναι για τον τομέα σου ή για το δημογραφικό σου κοινό, τότε κάνεις λάθος. Είναι μια κοινή αλλά εσφαλμένη αντίληψη ότι τα social media είναι μόνο για τους έφηβους και όσους ασχολούνται με την πληροφορική. Αυτό προφανώς δεν ισχύει. Για παράδειγμα, μια […]
1. Να θεωρείτε το Μάρκετινγκ αναποτελεσματικό
Αν πιστεύεις πως τα social media δεν είναι για τον τομέα σου ή για το δημογραφικό σου κοινό, τότε κάνεις λάθος. Είναι μια κοινή αλλά εσφαλμένη αντίληψη ότι τα social media είναι μόνο για τους έφηβους και όσους ασχολούνται με την πληροφορική. Αυτό προφανώς δεν ισχύει. Για παράδειγμα, μια έρευνα έδειξε πως η πιο αυξανόμενη δημογραφική ομάδα στο Facebook είναι οι άνθρωποι 45-54 ετών. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν εισχωρήσει σε όλα τα κοινωνικά στρώματα της κοινωνίας μας. Αν καταφέρεις να δημιουργήσεις ένα αποτελεσματικό στρατηγικό σχεδιασμό social media πριν από τον ανταγωνισμό σου, τότε θα έχεις το πάνω χέρι.
2. Να μην υπάρχει πλάνο για social media μάρκετινγκ
To Mάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων σου μπορεί να αποδειχτεί πολύ ζημιοφόρο χωρίς ένα σωστό πλάνο δράσης. Οι περισσότερες επιχειρήσεις πέφτουν σε αυτή την παγίδα. Οι σποραδικές δημοσιεύσεις και η κοινoποίηση περιεχομένου εδώ και εκεί, δεν πρόκειται να προσελκύσει ακόλουθους και φαν. Αυτό δεν είναι social media marketing, αυτό δείχνει την έλλειψη πλάνου.
3. Να αντιμετωπίζεις όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες με τον ίδιο τρόπο
Το να απευθύνεσαι στο κοινό σου με έναν τρόπο χωρίς συνοχή είναι αναποτελεσματικό. Κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει το δικό του κοινό, γλώσσα και τύπο περιεχομένου. Αν θες οι προσπάθειες σου να καρποφορήσουν, πρέπει να λάβεις υπόψιν τις διαφορές μεταξύ των κοινωνικών δικτύων. Είναι σημαντικό να μάθεις πως οι άνθρωποι επικοινωνούν σε όλα τα social media που συμμετέχεις.