WEBSITE VS SOCIAL MEDIA

 Είναι απαραίτητη μία ιστοσελιδα όταν υπάρχει η πληθώρα άλλων κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που δείχνουν τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις; Μπορούν τα κοινωνικά μέσα να γίνουν “επαγγελματικά” ως ιστότοποι; Ή μήπως ένας δικτυακός τόπος είναι ο μη διαπραγματεύσιμος τρόπος να πάτε; Μέσα στα χρόνια, η γνώμη των ειδικών αλλάζει. Αναμφισβήτητο είναι ότι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας […]

 Είναι απαραίτητη μία ιστοσελιδα όταν υπάρχει η πληθώρα άλλων κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που δείχνουν τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις; Μπορούν τα κοινωνικά μέσα να γίνουν “επαγγελματικά” ως ιστότοποι; Ή μήπως ένας δικτυακός τόπος είναι ο μη διαπραγματεύσιμος τρόπος να πάτε;

Μέσα στα χρόνια, η γνώμη των ειδικών αλλάζει. Αναμφισβήτητο είναι ότι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας είναι ένας οικονομικός τρόπος για να φτιάξετε το εμπορικό σας σήμα. Για να μπορέσει κάποιος να διαλευκάνει τα παραπάνω ερωτήματα θα πρέπει να εξηγήσουμε λεπτομερώς παρακάτω ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα των δύο θεμάτων που ανεφέραμε.

Το όμορφο πράγμα για έναν ιστότοπο είναι ότι υπάρχει τόσο μεγάλη ευελιξία και πιθανή δύναμη για την οικοδόμηση της μάρκας και της επιχείρησής σας.Είναι ευέλικτο επειδή μπορείτε να δημιουργήσετε μια μόνο σελίδα που αγγίζει τα πάντα που μπορεί να χρειαστεί να δουν οι πελάτες σας. Επίσης ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορείτε μέσω αυτής να πουλάτε τα προϊόντα σας άμεσα και σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ή τοποθεσία.
Το πρόβλημα με τους ιστοτόπους και όλη αυτή η ευελιξία είναι ότι τώρα είναι δύσκολο να αποφασίσετε τι χρειάζεστε. Υπάρχουν τόσες πολλές απόψεις και τόσοι πολλοί άνθρωποι κάνουν δικτυακούς τόπους, που δεν ξέρετε πού να γυρίσετε και τι να κάνετε. Το μειονέκτημα είναι ότι αν και ένα παιδί ή ο ανιψιός σας ξέρει πώς να κάνει το τεχνικό έργο της οικοδόμησης μιας ιστοσελίδας, δεν ξέρουν τίποτα για την οικοδόμηση ενός εμπορικού σήματος, την καταγραφή της προσωπικότητάς σας, την τοποθέτησή σας ως ηγέτη στην αγορά και την οικοδόμηση του ιστότοπου που είναι ένα επιχειρηματικό εργαλείο που εστιάζεται στη δημιουργία νέων επιχειρήσεων.
Ένα άλλο πρόβλημα είναι η συνεχής διαχείριση. Αν δεν είστε tech-savvy, δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά τη συνεχή υποστήριξη, ή αν οι σχεδιαστές ιστοσελίδων δεν εκπαιδεύουν επιμελώς, θα μπορούσατε να “κολλήσετε” με έναν ιστότοπο που δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε ή να ενημερώσετε.Εκεί είναι σημαντικό να αποκτήσετε μια πλατφόρμα που να είναι εύκολη στη διαχείριση. Μια καλύτερη ιδέα θα μπορούσε να είναι η δέσμευση για την οικοδόμηση μιας σχέσης με έναν «συνεργάτη» μάρκετινγκ.

ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;
Ένα ειλικρινές συμπέρασμα είναι ότι οι αναλύσεις ιστού δίνουν περισσότερη επιχειρηματική εικόνα από οποιαδήποτε ανάλυση κοινωνικών μέσων που υφίσταται στις μέρες μας. Όσο περισσότερο καταλαβαίνετε πώς αντιδρούν οι χρήστες στο μάρκετινγκ σας, τόσο πιο εύκολο είναι να συνεχίσετε. Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν το μάρκετινγκ σας λειτουργεί, είναι πολύ εύκολο να το εγκαταλείψετε.Ένα τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό όταν χτίζετε έναν ιστότοπο είναι ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ, είναι δική σας και μπορείτε να το κάνετε ό, τι θέλετε. Υπάρχει πολλή δύναμη και έλεγχος της ιδιοκτησίας της δικής σας πλατφόρμας.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;
Είναι ευρέως γνωστό ότι εξακολουθείτε να χρειάζεστε κοινωνικά μέσα για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας, αλλιώς θα έχετε πολύ λίγη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο και θα είναι πιο δύσκολο να βοηθήσετε άλλους να λάβετε έκθεση. Η κοινή χρήση κοινωνικών δικτύων διευκολύνει τους επισκέπτες να μοιράζονται μεγάλο περιεχόμενο. Έτσι, όχι μόνο χρειάζεστε προφίλ και σελίδες κοινωνικών μέσων για να ωθήσετε το περιεχόμενό σας, αλλά χρειάζεστε και κοινωνικά κουμπιά κοινής χρήσης στον ιστότοπό σας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να μοιράζονται οποιοδήποτε περιεχόμενο βλέπουν χρήσιμο, διασκεδαστικό, ενδυναμωτικό και εκπαιδευτικό. Για να μπορέσετε να επιτύχετε την ταυτόχρονη λειτουργία κια των δύο θα χρειαστείτε εναν προσωπικό marketer.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA;
+ Είναι δωρεάν.
+ Μπορείτε πραγματικά να οικοδομήσετε μια ισχυρή προσωπική μάρκα.
+ Εκατομμύρια άνθρωποι περνούν ώρες σε αυτές τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των προοπτικών σας.
+ Τα εργαλεία είναι αρκετά εύκολο στη χρήση και κατανοητά.

– Δεν είστε κύριος της πλατφόρμας.
-Εάν η πλατφόρμα αποφασίσει να κόψει ένα εργαλείο ή να αλλάξει τον τρόπο που κάνει τα πράγματα και αυτή ήταν η κύρια πηγή της επιχειρηματικής σας ανάπτυξης, είστε κάτι εκτός επιχείρησης.
-Αν και είναι ελεύθερα στην εγγραφή, ο στόχος της πλατφόρμας είναι να σας κάνει να κάνετε διαφημίσεις ή να εγγραφείτε σε επαγγελματικές εκδόσεις για να κερδίσετε περισσότερη έκθεση. Μερικές φορές τα αμειβόμενα εργαλεία για την τόνωση της επιχείρησής σας είναι δύσκολο να μάθουν ποιο πράγματι γίνεται δαπανηρό και αν σταματήσετε, όλα όσα έχετε χτίσει κάπου κλείσει, αμέσως.
-Αυτοί οι χώροι είναι γεμάτοι,ανοιχτοί και μπορεί τα μηνύματα σας να χαθούν στο σωρό και να προσελκύσουν αρνητικούς σχολιασμούς για τα προϊόντα σας.

ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΑΚΡΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;
Ανάλογα με τη βιομηχανία, ένας ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι τόσο επαγγελματικός όσο ένας ιστότοπος. Μπορείτε να πάτε μόνο στην κοινωνική διαδρομή αλλά μία μικρή επιχείρηση για να μπορεί να αναπτυχθεί χρειάζεται να χρησιμοποίησει όλα τα μέσα που μπορεί να έχει στη διάθεση της.

 

Αρθρογράφος: Πολιτάκη Μαρία.