Ακούς συνέχεια στο δρόμο ή σε συζητήσεις με την παρέα σου για αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών online; Είσαι από εκείνους τους “e-shop junkies” που δεν χάνουν ευκαιρία στο να γνωρίζουν καινούρια διαδικτυακά καταστήματα για να πραγματοποιούν αγορές για την προσωπική τους χρήση αλλά είσαι επαγγελματίας και δεν γνωρίζεις ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο υφίσταται και σε […]
Ακούς συνέχεια στο δρόμο ή σε συζητήσεις με την παρέα σου για αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών online; Είσαι από εκείνους τους “e-shop junkies” που δεν χάνουν ευκαιρία στο να γνωρίζουν καινούρια διαδικτυακά καταστήματα για να πραγματοποιούν αγορές για την προσωπική τους χρήση αλλά είσαι επαγγελματίας και δεν γνωρίζεις ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο υφίσταται και σε Β2Β(Businness to Businness) πωλήσεις; Ήρθε η ώρα να ενημερωθείς ότι εδώ και αρκετό καιρό οι εμπορικές καινοτομίες δεν αφορούν μόνο τους επιχειρηματίες της λιανικής και παρατηρείται το φαινόμενο όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να θέλουν να επενδύσουν χρόνο, χρήμα και αξία στην διαδικτυακή τους παρουσία. Εάν όμως ακούς όλα αυτά και διστάζεις στο να επενδύσεις και να αναπτύξεις ηλεκτρονικά την επιχείρησή σου μπορώ να σου δώσω 3 από τους σημαντικότερους λόγους για να σου κινηθεί η περιέργεια από την στιγμή που διαβάζεις αυτό το άρθρο και να αντιληφθείς ακόμη καλύτερα τι μπορεί να σου προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο σε Β2Β. Οι λόγοι που θα σε πείσουν για την χρησιμότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε Β2Β είναι:
1) Αύξηση πωλήσεων-Μείωση κόστους
Ένα αποτελεσματικό και σύγχρονο Β2Β ηλεκτρονικό κατάστημα μόνο καλό μπορεί να κάνει στην επιχείρηση σου καθώς την αφήνει να ελιχθεί. Το πρώτιστο όφελος είναι η αύξηση των εσόδων και η μείωση των εξόδων και αυτό το προσφέρει καθώς το να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οικονομικό και αυτομάτως σε βοηθάει στη προσέλκυση όλων και περισσοτέρων πελατών και την ευκολότερη είσπραξη χρημάτων με τους ποικίλους τρόπους πληρωμής που προσφέρει στον πελάτη
2) Αύξηση αποδοτικότητας & αποτελεσματικότητας
Όπως είναι ευρέως γνωστό, για την επιτυχία ενός e-shop,χρειάζεται αποδοτικότητα από τους εργαζομένους του και ειδικότερα το e-commerse Β2Β βοηθάει σε αυτό το έργο τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων μιας εταιρίας. Αν αναρωτιέσαι πως γίνεται αυτό, μπορώ να σου δώσω μια πολύ απλή απάντηση: εφόσον οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ηλεκτρονικά, τα τμήματα επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες εργασίες και τους παρέχεται και η δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στα συστήματα της εταιρίας και 24ωρης εξυπηρέτησης των πελατών αλλά και επικοινωνίας με την ομάδα των υπαλλήλων.
3) Analytics
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν κάνετε πλέον αόριστες εκτιμήσεις. Ένα e-shop χονδρικού εμπορίου επιτρέπει στον εκάστοτε οργανισμό τη δυνατότητα να αξιολογήσει βάσει αριθμών τις εκστρατείες Μάρκετινγκ, το μείγμα προϊόντος, την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων, την αφοσίωση των χρηστών κ.ά. Γενικότερα, βελτιστοποιεί την εμπειρία του χρήστη καθώς η επιχείρηση που χρησιμοποιεί την μέθοδο “Αnalytics” μπορεί να κάνει πιο προσιτά τα προϊόντα της εφόσον πλέον είναι γνώστης των αναγκών των πελατών της.
Στο ταξίδι που ονομάζεται “διαδικτυακός κόσμος” το ηλεκτρονικό εμπόριο σε Β2Β υπάρχει για να μπορούν οι επιχειρήσεις να “ταξιδεύουν” μέσα σε αυτόν ώστε να εξελίσσονται με τέτοιον τρόπο που να μπορούν να επιβιώνουν στην αγορά εργασίας. Επιπρόσθετα, έχει παρατηρηθεί ότι όσοι εστερνίζονται και λειτουργούν αυτού του είδους το ηλεκτρονικό εμπόριο, γίνονται ακόμη καλύτεροι στο αντικείμενο τους και μαθαίνουν να αξιοποιούν σε βάθος τα δεδομένα που δημιουργούνται στην κάθε χρονική στιγμή.
Αρθρογράφος : Μαρία Πολιτάκη